Zdjęcie 17

Zostajemy  przy temacie zachodu słońca. Nie miałem wczoraj za dużo okazji aby wyjąć aparat i zrobić zdjęcie. W zasadzie to chyba w ogóle nie wyjąłem aparatu, gdyż większą część dnia spędziłem w samochodzie. Zdjęcie zrobione zostało telefonem (iP7) przez okno samochodu. Zatrzymałem się na stacji benzynowej na kawę i zrobiłem kilka ujęć zachodzącego słońca, ale były na nich widoczne jakieś psujące "czystość kadru" elementy stacji benzynowej. Dopiero gdy wyjeżdżałem ze stacji miałem czysty kadr i z okna samochodu zrobiłem zdjęcie. Tak jak wspomniałem zrobiłem je telefonem, ale obróbka była inna niż dotychczas. Korekcji barwy i światła tym razem dokonałem w aplikacji Lightroom na iPadzie. W zasadzie to zrobiłem również edycję w systemowych Zdjęciach (Photos), ale chciałem porównać to samo zdjęcie obrobione w iPadowym Lightroomie. Efekt w zasadzie był podobny jednak "suwak" Clarity - nowego programu zdecydowały o wersji Lightroom-owej. Tego samego "suwaka" użyłem jeszcze w innej aplikacji na iPadzie - VSCO, ale efekt nie za bardzo mi przypadł do gustu i choć sama aplikacja ma dużo więcej możliwości edycyjnych niż systemowe Zdjęcia, nie działają one tak subtelnie jak w Lightroomie. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdjęcie 38

Zdjęcie 25

Zdjęcie 27