Zdjęcie 30

Nuty - to "język" niezrozumiały dla wszystkich, w zasadzie często jest jak "język obcy", ale nuty to tylko zapis, żeby powstała muzyka potrzeba jeszcze czynnika ludzkiego. Podobnie jest ze zdjęciami, "zatrzymany" obrazek na matrycy aparatu, czy na fotograficznej błonie to do dopiero nuty. Aby powstała z tego "muzyka" czyli zdjęcie, potrzeba również ludzkiego czynnika, który ten obrazek "pokaże" po swojemu - zedytuje. Pokaże nam to co chce na nim pokazać. Zdjęcie zrobione na warszawkim Powiślu, jest to fragment ściany biblioteki uniwersyteckiej. Często bywam w tym miejscu, choć nie jestem studentem, ani nie korzystam z ze zbiorów bibliotecznych. Przychodzę (lub przyjeżdżam) tu w czasie przerwy w pracy na kawę lub na obiad :) Dziś akurat przyjechałem na kawę przed pracą i zrobiłem to zdjęcie przy użyciu telefonu (iP7). Potem "obrazek z matrycy" trafił tradycyjnie do komputera, gdzie do powstania z tego "mojej muzyki", użyłem jako narzędzia, systemowej aplikacji Zdjęcia (Photos).


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdjęcie 38

Zdjęcie 25

Zdjęcie 27