Zdjęcie 44

Ulica Brzeska według Wikipedii - jedna z głównych ulic Starej Pragi, prowadząca od ulicy Kijowskiej do Białostockiej
Ulica jest jednym z reliktów dawnej Pragi przełomu XIX i XX wieku, zarazem uważana jest za centrum tzw. północnopraskiego trójkąta bermudzkiego[1] czyli najniebezpieczniejszej części dzielnicy Praga-Północ. Wyznacza ona także wschodnią granicę Bazaru Różyckiego.

Chyba nigdy nie szedłem tą ulicą :) zawsze "zwiedzałem" ją raczej w samochodzie. To zdjęcie również wykonałem jadąc samochodem przez przednią szybę :) Choć wygląda "magicznie" niechętnie odbył bym po niej spacer :) Mieszkałem kiedyś po wschodniej stronie Wisły, ale bardziej na północ przy FSO to często wsiadałem z ulicy Targowej do autobusu i choć nigdy nie spotkałem się jakąś "praską nieuprzejmością" to jednak podświadomie w głowie tkwi ta "ta ciemna strona Pragi". Jak widać na zdjęciu nie jest oczywiście jakąś okazałą ulicą Warszawy, a wręcz przeciwnie, zaniedbane kamienice, w bramach stoi "szemrane towarzystwo", ale ma tą swoją "tajemnice" i może dlatego przyciąga tym uwagę. Akurat byłem w Centrum Wileńska i stwierdziłem że pojadę ul. Brzeską i właśnie jadąc, "urok" spowodował że wziąłem telefon i zrobiłem "jej" kilka zdjęć.
Tak jak już napisałem zdjęcia zrobione telefonem (iP7), a potem tradycyjna delikatna korekcja w Zdjęciach (Photos).



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdjęcie 38

Zdjęcie 25

Zdjęcie 27