Zdjęcie 33

To miejsce, zaraz chyba obok Pałacu Kultury i Nauki kojarzy mi się z Warszawą. Chodzi o Dworzec Centralny, a w zasadzie jego halę główną. Choć całkiem już dziś jest przebudowana, a ja bardzo rzadko bywam na dworcu, to dla mnie wciąż będzie symbolem stolicy. To na nim (już chyba kilkadziesiąt lat temu) wysiadałem gdy przyjeżdżałem na "wycieczki" do stolicy i z niego również odjeżdżałem wieczorem do swojego rodzinnego miasteczka. Pamiętam jak najpierw z rodzicami przyjeżdżałem do Warszawy, czy to do Cioci, czy do szpitala i lekarza na wizyty kontrolne, a potem już całkiem sam odwiedzałem to miasto, nie będąc jeszcze jego mieszkańcem. Potem "sprawy" branżowe mnie tu przyciągały, prywatne lekcje, koncerty muzyczne. I zawsze w tym wszystkim w mojej głowie związany jest obrazek hali głównej dworca centralnego. Zawsze też jednym z moich marzeń było zamieszkać w tym mieście i w końcu (10 lat temu) udało mi się to marzenie spełnić. Tak jak wspomniałem, nie za często tu trafiam, to zawsze dworzec będzie mi się miło kojarzył. Dziś również nie byłem tu po to, żeby gdzieś pojechać pociągiem, choć dotarłem do niego w zasadzie "kolejką" metra i przechodziłem tylko obok niego, gdyż celem był konkretny sklep w Złotych Tarasach. To specjalnie po to zdjęcie wszedłem na halę główną i jak widać poniżej wykonałem je na tarasie z przed "dworcowej Biedronki", w kierunku kas głównych (albo w kierunku McDonalds-a). 
Zdjęcie oczywiście zrobiłem aparatem telefonu i standardowo drobnej edycji dokonałem w systemowej aplikacji Zdjęcia (Photos).


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdjęcie 38

Zdjęcie 25

Zdjęcie 27