Zdjęcie 10

Wolskie Koloseum - czyli jeden z dwóch zabytkowych zbiorników gazu przy ulicy Prądzyńskiego. To może być jedno z ostatnich zdjęć "koloseum" przedstawiające budynek w tym stanie, jak widać po lewej stronie już stoją rusztowania, a drugi zbiornik cały obłożony jest rusztowaniami, więc pewnie szykują jakieś zmiany. To miejsce służyło za tło pewnie wielu sesjom zdjęciowym (również ślubnym). Akurat dziś miałem coś do załatwienia na Dworcu Zachodnim i przejeżdżałem obok i zauważyłem rusztowania. Zastanawiałem się nawet czy zdjęcie zrobione na dworcu, nie powinno zostać tu dziś umieszczone, ale w końcu zdecydowałem się ze względu na to że to może być jedno z ostatnich zdjęć w takim stanie, tych zbiorników i dlatego ono zostało zdjęciem dnia. 
Zostało "odbarwione" w systemowej aplikacji Zdjęcia (Photos), bo według mnie czarno-białe wygląda bardziej tajemniczo i mniej dosłownie :)
Zrobione telefonem (iP7), choć może niebawem się to zmieni, gdyż dziś na popołudniowy spacer z synkiem zabrałem tradycyjny aparat fotograficzny. Co prawda cyfrowy, ale to jednak urządzenie przeznaczone tylko i wyłącznie do robienia zdjęć.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdjęcie 38

Zdjęcie 25

Zdjęcie 27