Zdjęcie 11

Nie miałem za dużo okazji do zrobienia zdjęć tego dnia, gdyż większą jego część spędziłem w samochodzie. Ale udało się zrobić kilka zdjęć i jedno z nich tu trafia. 
W zasadzie miałem dylemat, czy nie umieścić kolejny raz architektury. Miałem budynek pierwszego pawilonu, na moim dawnym osiedlu w rodzinnym mieście, który w zasadzie nic się nie zmienił od czasu wybudowania. Jedynie samochody na parkingu przed budynkiem i "loga" sklepów inne niż kiedyś, mogłyby zdradzić czas zrobienia zdjęcia. A w czarno-białym odcieniu, zdjęcie nie różniłoby się od tego zrobionego zaraz po otwarciu nowego wtedy pawilonu. Jednak zdecydowałem się na portret dziecka. Dzieci mają to do siebie że nie pozują, są naturalne i jeśli tylko uchwycimy dobry moment, to zawsze będziemy mieli dobre zdjęcie. Zrobiłem również wersję bez kolorów i też wygląda dobrze. Ostatecznie jednak zdecydowałem się pozostawić kolor, choć go trochę "ochłodzić". Zdjęcie przedstawia mojego 17 miesięcznego synka, bawiącego się przy barierce schodów. Zrobiłem je oczywiście telefonem (iP7), aparat miłem co prawda w samochodzie, ale bawiąc się z maluchem nie ma czasu na wyjmowanie go z futerału, włączanie, a telefon wyciągnąłem z kieszeni, jeden ruch palca po ekranie, klik i mamy zdjęcie. Tak jak wspomniałem delikatna korekcja barwy "na chłodniejszą" w programie Zdjęcia (Photos) i to tyle. 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdjęcie 38

Zdjęcie 25

Zdjęcie 27