Zdjęcie 12

Zdjęcie pochodzi z mojego rodzinnego miasta Kutna i przestawia fontannę na placu J. Piłsudskiego na tle budynku ratusza. Fontanna miała już kilka odsłon. Pamiętam pierwszą tradycyjną fontannę  typu "miska" wśród kwiatów, kiedy plac nazywał się jeszcze placem 19 stycznia.  Gdy byłem  dzieciakiem, przyjeżdżaliśmy tu z rodzicami na obiady do restauracji "Magnolia" i do dziś pamiętam smak najlepszego bryzola wołowego. 




Kolejna odsłona kutnowskiej fontanny nie była raczej udanym projektem. Kamienie na które wylewała się woda słabym strumieniem. Ale tą odsłonę pamiętam najbardziej z racji wesoło spędzanego przy niej czasu, w pewnym okresie mojego życia. A tak wyglądała:


Dzisiejsze (choć w zasadzie to wczorajsze) zdjęcie przedstawia obecną fontannę, jest chyba najładniejszą z nich, to z nią jestem jednak emocjonalnie najmniej związany. Dla mnie to już po porostu miejska fontanna. 
Tym razem do zrobienia zdjęcia użyłem tradycyjnego cyfrowego aparatu (CANON SX160 IS). Zrobiłem je podczas spaceru z synkiem po mieście. Potem trafiło do komputera i w systemowej aplikacji Zdjęcia (Photos) zrobiłem tylko delikatną korekcję światła. 



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdjęcie 38

Zdjęcie 25

Zdjęcie 27