Zdjęcie 13

Miało tu dziś (a w zasadzie to przedwczoraj) trafić zupełnie inne zdjęcie. Portret "kobieta i kot" (prawie jak "kobieta kot"), ale okazało się że wśród zdjęć zrobionych tego dnia, jest właśnie to poniżej, które ma to coś. Może to słońce w kontrze, a może coś zupełnie innego, ale właśnie ono zwróciło najbardziej moją uwagę :) Zdjęcie idącej i trzymających się za ręce mamy z synkiem w blasku zachodzącego słońca. Trochę kojarzy mi się z pocztówkami, na których obok tego typu zdjęcia jest jeszcze umieszczona jakaś przemądrzała sentencja :) A może faktycznie jest coś głębszego w tym obrazku. Dla mnie i tak jest to zdjęcie naładowane emocjami, bo to moja rodzina i być może to w jakimś stopniu zdecydowało o umieszczeniu go tutaj. 
Zrobiłem je moim kompaktowym CANONEM SX160 IS podczas wizyty u mojej chrzestnej (to ona z kotem miała być zdjęciem dnia). Potem standardowo zdjęcie trafiło do komputera by "wywołać" je w systemowej aplikacji Zdjęcia (Photos), choć w zasadzie to niewiele miałem z nim "roboty". jedynie drobna korekcja świecącego prosto w obiektyw słońca i w zasadzie to tyle. Mamy zdjęcie dnia. 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdjęcie 38

Zdjęcie 25

Zdjęcie 27