Zdjęcie 14

Pocztówka z mojego rodzinnego miasta. Tak można by zatytułować dzisiejsze zdjęcie. Przedstawia ono widok z głównej ulicy miasta ul. Królewskiej, na wysokości placu Wolności, na Kościół św. Wawrzyńca. Zdarzyło mi się parę razy już wykonać podobne zdjęcie, ale to pewnie dlatego, że w przeszłości w kioskach można było zobaczyć podobne pocztówki i gdzieś w głowie utrwalił się pewnie taki obraz. Spacerowałem po Kutnie i widać w nim dużo zmian, to jednak wciąż można trafić na coś co wygląda, jak by nic się nie zmieniło przez lata. To zdjęcie również gdyby porównać do obrazków z okresu gdy byłem dzieckiem, to może tylko nowy bruk zdradziłby, że to współcześnie zrobiona fotka :) Miałem nawet pomysł aby je "wybiałoczernić", żeby wyglądało zupełnie jak z przeszłości, ale skoro ma być pocztówką, to niech zostanie kolorowe. 
Zrobiłem je kompaktem (CANON SX160 IS) i choć standardowo trafiło do komputera do obróbki, to  w zasadzie jest ono bez jakiekolwiek korekty. Miałem jeszcze kilka "ciaśniejszych" kadrów kościoła i choć lubię ciasne kadrowanie, to zdecydowałem się na pokazanie tu większej przestrzeni.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdjęcie 38

Zdjęcie 25

Zdjęcie 27