Zdjęcie 15

"Codzienne życie", to w zasadzie mój ulubiony rodzaj zdjęć. Mam całkiem pokaźną bibliotekę takich zdjęć, najczęściej właśnie "bezkolorowych", z mojego okresu fascynacji fotografią analogową. To one najbardziej do mnie przemawiają. Trochę brakuje mi "długiego obiektywu", który pozwala uchwyć, tą naturalność postaci na zdjęciu. 
Mała miejscowość. Dwóch ludzi siedzących na ławce, toczący swoje rozważania, przy płynie z "magią". Dziś święto (15 sierpnia), nie wiele do zrobienia, więc spokojnie można oddać się "odpoczynkowi" na świeżym powietrzu. 
Zdjęcie zrobiłem kompaktem (CAONON SX 160 IS) podczas popołudniowego spaceru. Użyłem  najdłużej możliwej ogniskowej, bo zdjęcie robiłem z dużej odległości, aby nie spłoszyć "modeli". Miałem sporo zdjęć do wyboru, które mogło by tu trafić, "Ludzie na ławce" przyćmiły inne. Zrobiłem kilka różnych ujęć, ale zdecydowałem się ostatecznie na to jedno, które mówiło najwięcej. 
Z aparatu zdjęcie trafiło do komputera i tu pozbawiłem je kolorów w aplikacji Zdjęcia (Photos).  Założenie że będzie to zdjęcie czarno-białe, miałem już w chwili gdy "chwytałem" kadr aparatem.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdjęcie 38

Zdjęcie 25

Zdjęcie 27