Zdjęcie 16

Dziś trafia wczorajsze zdjęcie zachodzącego słońca. Pusta ulica, obok cmentarz, cisza i spokój. Przed chwilą padał deszcz, a teraz tylko woda stoi w kałużach. Dzień wcześniej zrobiłem zdjęcie tego miejsca i było jednym z faworytów by trafić na bloga jako zdjęcie dnia, ale ostatecznie trafiło zdjęcie "Ludzi na ławce", więc postanowiłem dać "obrazkowi" drugą szansę. Tym razem obrazek "dostał w prezencie" zachód słońca i deszczowe kałuże.
Zdjęcie zrobione tym razem telefonem (iP7). Zrobiłem wczoraj kilkanaście zdjęć aparatem, ale akurat gdy zobaczyłem ten "kadr", pustej ulicy z na tle zachodzącego słońca,  pod ręką miałem tylko telefon, więc nim uchwyciłem chwilę. Delikatnie skorygowałem tylko światło, nawet bez kadrowania w aplikacji Zdjęcia (Photos).

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdjęcie 38

Zdjęcie 25

Zdjęcie 27