Zdjęcie 18

Wczoraj nie miałem za wiele okazji do zrobienia zdjęcia, jedynie pod wieczór udało mi się w drodze do sklepu zrobić kilka zdjęć telefonem pętli autobusowej na ul. Górczewskiej w Warszawie. Choć komunikacja miejska, według mnie, nie jest dobrym pomysłem, to same autobusu i tramwaje czy metro są całkiem wdzięcznym tematem zdjęć. Nie miałem za dużego wyboru wśród zdjęć, ale zdecydowałem się na "oczekujące autobusy". Miałem pozbawić zdjęcie kolorów, aby wyglądało na "Siemaszkowe". Ze względu jednak na żołto-czerwone barwy autobusów współgrające z tymi samymi barwami zachodzącego słońca, zdecydowałem się pozostawić kolor. Zdjęcie jak już wspomniałem zrobiłem telefonem (iP7) i po raz kolejny użyłem iPad-owego Lightrooma.





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdjęcie 38

Zdjęcie 25

Zdjęcie 27