Zdjęcie 19

Tym razem architektura. Kolejny dzień kiedy nie miałem za wiele okazji do zrobienia zdjęć, tym razem pogoda była niesprzyjająca spacerom z aparatem, ale udało mi się uchwycić chyba najbardziej charakterystyczny budynek Warszawy. Pałac Kultury i Nauki. Pewnie zdjęć tego budynku są miliony, ale to bardzo wdzięczny temat. Ja również w swoich zbiorach posiadam najróżniejsze jego ujęcia. Tym razem jest to widok od zachodniej strony ul. Złotej. Akurat miałem coś do odebrania z OLX w Złotych Tarasach, a że zaparkowałem samochód uliczkę dalej, musiałem przejść w deszczu pomiędzy budynkami przy ulicy Złotej. Kadr wydał mi się na tyle ciekawy że postanowiłem nawet trochę zmoknąć, żeby go utrwalić na matrycy aparatu w telefonie. Nie planowałem robić zdjęć w taką pogodę, więc tradycyjny aparat pozostał w samochodzie :) Zrobiłem też kilka ujęć w samym centrum handlowym, ale nie wydały mi się tak bardzo ciekawe jak ten w zasadzie "oklepany temat zdjęć". Zastanawiałem się czy nie pozbawić go barw i "wywołać" zdjęcie do czarno-białego. Przemawiał za tym trochę źle wpasowany w kadr bardzo niebieski znak drogowy, który bardziej przykuwał moją uwagę niż budynek Pałacu. Pogoda również nie była "kolorowa". Pozostawiłem jednak zdjęcie w kolorze. Tak jak wspomniałem, wykonałem je aparatem w telefonie (iP7) a korekcji dokonałem w iPad-owym Lightroom-ie.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdjęcie 38

Zdjęcie 25

Zdjęcie 27