Zdjęcie 21

Eksponat, tak można by zatytułować dzisiejsze zdjęcie. Trabant, jest dziś dość rzadko spotykany na naszych drogach. Kiedyś mój Tata posiadał taki wehikuł i to bardzo fajne autko było, jak na owe czasy oczywiście. Trafiłem na niego dziś zupełnie przypadkiem, miałem coś odebrać w Konstancinie- Jeziornej i tam w maleńkiej bocznej uliczce trafiłem na to cudo :) Zatrzymałem się, żeby mu zrobić zdjęcie, ale zrobiłem tylko dwa ujęcia i musiałem odjechać, gdyż uliczka była na tyle wąska że utrudniałem przejazd innym. Zawróciłem jednak na najbliższym skrzyżowaniu i wróciłem by dokończyć sesję zdjęciową :) Tym razem nikt już nie jechał, więc nie musiałem się spieszyć. To były w zasadzie moje jedyne zdjęcia, które udało mi się dziś zrobić, ale od razu wiedziałem że to wystarczy i Trabant będzie zdjęciem dnia. Sesję "Sputnika" zrobiłem oczywiście telefonem (iP7), nie miałem dziś ze sobą nawet aparatu. Zdjęcie trafiło do komputera i tu zostało skorygowane w aplikacji Zdjęcia (Photos). Przez chwilę miałem nawet myśl, czy nie zrobić zdjęcia stylowo, czyli "bezkolorowo", ale to nie jest Trabant 601 a Trabant 1.1 z silnikiem Volkswagena, więc on już raczej występował w "kolorowych czasach", a przy okazji ma całkiem przyjazną dla oka barwę. Postanowiłem zatem pozostawić go kolorze :)



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdjęcie 38

Zdjęcie 25

Zdjęcie 27