Zdjęcie 22

Dziś przez cały dzień nie miałem za wiele możliwości zrobienia zdjęcia, gdyż prawie cały dzień spędziłem w pracy przy komputerze. Nie wychodziłem prawie  zupełnie, nawet po kawę, z powodu padającego deszczu pojechałem samochodem, więc i powodów do zrobienia zdjęcia niewiele dziś było. 
Dzień się prawie skończył, a zdjęcia jak nie było tak nie ma. Postanowiłem zatem wybrać się na wieczorny spacer. Poszedłem w zasadzie po zakupu do "osiedlowego hipermarketu", ale okrężną drogą. Nieopodal miejsca w którym mieszkam, jest urokliwy zakątek, który przy świetle dziennym  jest bardzo dobrą miejscówką na ciekawe zdjęcia, to tym bardziej powinno być wieczorową porą. Jak się okazało nie pomyliłem się. To miejsce to "Osiedle Przyjaźń" na Jelonkach. Wybudowane na dla radzieckich budowniczych Pałacu Kultury i Nauki, a obecnie drewniane domki zamieszkują studenci warszawskich uczelni. 
Wąska uliczka między drewnianymi domkami, skąpo oświetlona latarniami, których światło odbija się w kałużach, a środkiem idzie ciemna postać. Opowieść jak z bajki, albo z horroru :) jak kto woli. 
Zdjęcie zrobiłem oczywiście telefonem i standardowo trafiło do aplikacji Zdjęcia (Photos) gdzie skorygowałem trochę barwę i światło. 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdjęcie 38

Zdjęcie 25

Zdjęcie 27