Zdjęcie 24

Wczorajsze zdjęcie zrobiłem w drodze z pracy, nie zwróciłem uwagi na rzeźbę, ale urzekły mnie w tym "obrazku" odbijające się chmury w taflach szkła budynku po prawej stronie. 
Zdjęcie zrobiłem oczywiście telefonem (iP7) i kolejny raz użyłem zupełnie innego programu do korekcji światła i barwy. Z powodu braku własnego komputera, ściągnąłem zdjęcie z chmury na komputer który akurat miałem pod ręką i chciałem użyć jakiejś aplikacji on-line, lub wrzucić do Zdjęć Google-a, ale okazało się że na komputerze jest program iPhoto, który pozwoli dokonać wystarczających korekt. Potrzebowałem tak naprawdę dodać troszkę światła, skadrować i wyprostować obrazek i do tego w zupełności nadała się stara poczciwa aplikacja iPhoto.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdjęcie 38

Zdjęcie 25

Zdjęcie 27