Zdjęcie 25

Niebo o zachodzie słońca, to dzisiejsze zdjęcie, zrobione na jednym z warszawskich osiedli. Słońce powoli chowa się za horyzontem, dodając żółto-czerwonego odcienia niebu. Zrobiłem oczywiście kadr "na prosto",  ale nie był tak ciekawy jak tem "wpatrzony w niebo", a przy okazji "przekrzywiony" aparat zamknął przestrzeń dookoła budynkami. Zdjęcie zrobiłem podczas spaceru z synkiem, niestety nie wziąłem ze sobą aparatu, więc tradycyjnie zdjęcie zrobione zostało telefonem (iP7) i również bardzo standardowo, trafiło przez chmurę do systemowej aplikacji Zdjęcia (Photos), gdzie zrobiłem delikatną korekcję barwy i światła. Po raz pierwszy chyba od momentu kiedy zacząłem wrzucać zdjęcia na bloga, użyłem delikatnie winiety. 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdjęcie 38

Zdjęcie 27