Zdjęcie 26

Miejsce które widać na zdjęciu, już raz trafiło na bloga, co prawda w zupełnie innym ujęciu i odmiennej porze dnia. Zdjęcie przedstawia Osiedle Przyjaźń, a w zasadzie jeden z "domków profesorskich" wśród gęstej zieleni. Lubię to miejsce i tak jak pisałem wcześniej, tu zawsze można znaleźć jakiś ciekawy "kadr". Miałem do wyboru kilka zdjęć z wczoraj, ale właśnie to najbardziej mnie ujęło swoim "klimatem". "Profesorskie domki" zupełnie inaczej wyglądają niż te z przeznaczeniem na akademiki. Powstały wcześniej dla inżynierów i kadry zarządzającej podczas budowy Pałacu Kultury i Nauki, a potem oddane do dyspozycji uczelni, zostały przeznaczone dla profesorów i wykładowców Warszawskich uczelni. Choć nie różnią się od siebie za bardzo, to jednak każdy z nich ma swój niepowtarzalny charakter, uzależniony od zamieszkujących w nim ludzi. Domki zamieszkiwane są z wielopokoleniowo i często mieszka w nich kilka pokoleń rodziny na raz, podobno ze względu na wysokość opłat. Zdjęcie drewnianego domku zrobiłem oczywiście kolejny raz telefonem (iP7) a edycji dokonałem w systemowych Zdjęciach (Photos). 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdjęcie 38

Zdjęcie 25

Zdjęcie 27