Zdjęcie 7

Nie udało mi się już wczoraj go umieścić, dlatego pojawia się dziś. "Musi być jakieś życie na osiedlu" tak można by zatytułować to wczorajsze zdjęcie. Tego typu zdjęcia generalnie kojarzą mi się z rewelacyjnym dokumentalistą dnia codziennego Warszawy - Zbyszkiem Siemaszko. Dlatego też postanowiłem pozbawić zdjęcia barw, aby jeszcze bardziej było w "klimacie" Siemaszki. Nie muszę opisywać w zasadzie gdzie zdjęcie zostało zrobione, widać to dość dokładnie - skrzyżowanie ulic Powstańców Śląskich i Górczewskiej. Tym razem użyłem innego aparatu - pochodzącego z telefonu LG K8, gdyż akurat mój telefon się ładował, a ten miałem pod ręką. Potem zdjęcie trafiło do systemowej aplikacji Zdjęcia (Photos) i tam zostało w zasadzie tylko lekko skadrowane i pozbawione koloru.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdjęcie 38

Zdjęcie 25

Zdjęcie 27