Zdjęcie 9

Miejski krajobraz Warszawy, widok na aleję Jana Pawła II na wysokości Hali Mirowskiej, w kierunku ronda ONZ. Kolejny raz miałem dylemat w doborze zdjęcia. W zasadzie miałem pewniaka"Siemaszkowe zdjęcie" wejścia do dworca Warszawa Ochota, a w tle budynek Della, które bardzo dobrze wyglądało jako czarno-biała Warszawa, ale coś mi w nim nie do końca pasowało. Pewnie kiedyś zrobię je jeszcze raz, bo kadr jest bardzo fajny, ale dziś jeszcze tu nie trafiło :) 
A dzisiejsze zdjęcie zrobiłem podczas rowerowej wycieczki do centrum. Miałem je również "odbarwić" ale brak koloru pozbawiał je czegoś więc kolor ostatecznie został. Zrobiłem je telefonem (iP7) i tylko delikatnie "wychłodziłem" barwę w aplikacji Zdjęcia (Photos). 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdjęcie 38

Zdjęcie 25

Zdjęcie 27