Zdjęcie 36

Dziś udało się zrobić zdjęcie które planowałem już od kilku dni zrobić :) "Samochodziki na Autodromie". Co jakiś czas pojawia się na moim osiedlu "lunapark" z samochodzikami. Od razy w mojej pamięci wracają obrazki z dzieciństwa, gdy rodzice zabierali mnie i barta do lunaparku. Najczęściej podczas wakacyjnych wyjazdów nad morze, zawsze w pobliżu była tego typu atrakcja. Dla mnie w zasadzie nic innego mogło by nie istnieć, wystarczyło że były samochodziki. Ostatni raz na takim autodromie jeździłem kilka lat temu. Wybraliśmy się moim współlokatorem, który również był fanem takich atrakcji, specjalnie na Tarchomin, bo tam stacjonował właśnie taki lunapark. Dziś wybrałem się z moim synkiem do lunaparku. Co prawda jest jeszcze za mały na samochodziki, więc jeździł na razie tylko "Magiczną Lokomotywą", ale pewnego dnia przejedzie się takim autkiem na autodromie z Tatą i może w pamięci zachowa taki obrazek na zawsze, jak ja.
Zdjęcie zrobiłem oczywiście telefonem (iP7) i tradycyjnie wyedytowałem delikatnie w Zdjęciach (Photos). 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdjęcie 38

Zdjęcie 25

Zdjęcie 27