Zdjęcie 38

Powiśle, ul. Dobra w kierunku Biblioteki Uniwersyteckiej. Ten fragment drogi to dość częsty widok dla mnie. Kiedyś mieszkałem na Powiślu, teraz już tylko tu pracuję, ale właśnie moja żona również "wróciła" na powiśle. Ona też zaczęła tu pracę, tak że Powiśle jest wciąż z nami obecne. Czasami spacerkiem udaję się do biblioteki na obiad, wcześniej bardzo często przychodziłem tu do mojej ulubionej wtedy kawiarni COSTA. Kawiarnia mieści się wciąż w bibliotece, ale zmienili się bariści, a w raz z nimi zmieniła się moja ulubiona kawiarnia :) Jak to mawiają nie miejsca, a ludzie z nimi związani tworzą ich klimat :) Dziś akurat, ani nie szedłem ani na obiad, ani na kawę, przyjechałem po żonę do jej nowej pracy, a że miałem chwilkę czasu to przespacerowałem się do biblioteki przy okazji robiąc to zdjęcie. Miałem również zdjęcie z samej biblioteki, ale myślę że okazji do zrobienia podobnego będę miał jeszcze przynajmniej kilka, a teraz nadchodzi jesień i mogę mniej już spacerować, więc zdecydowałem się na zdjęcie ulicy Dobrej. Oczywiście zrobiłem je telefonem (iP7), i "wyedytowałem" w aplikacji Zdjęcia (Photos). 


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdjęcie 25

Zdjęcie 27