Zdjęcie 40

Dziś zdjęcie typu pocztówka. Udało mi się dziś zrobić kilka zdjęć nad Wisłą, gdyż rano pojechałem z na przedpołudniowy spacer z synkiem właśnie nad Wisłę. W zasadzie to pojechaliśmy na kawę, ale potem udaliśmy się na spacer nad Wisłę i to właśnie efekt tego spaceru. Zdjęcie mostu Świętokrzyskiego widzianego od strony zachodniego brzegu Wisły, z miejsca prawie przy Warszawskiej Syrence :) Tak jak wspomniałem zrobiłem kilkanaście ciekawych zdjęć z nad Wisły, a potem jeszcze nawet z samego mostu, ale to mi najbardziej przypadło do gustu. Taka pocztówka, jak napisałem już na początku :) Zrobiłem również wersję czarno-białą, taką znów "Siemaszkową" ale myślę że pozbawiona kolorów pocztówka trochę jednak traciła. Zastanawiam się jednak czy przy tego typu zabiegach gdy zdjęcie zostaje pozbawione kolorów jako jedna z wersji czy nie umieszczać   dwóch zdjęć? Może dziś drogą eksperymentu umieszczę obie wersje. Oficjalną wersją pod którą się podpisuję jako zdjęcie dnia jest oczywiście kolorowa pocztówka. A wersja czarno-biała jest tylko jakby wizją tego jak by mogło to wyglądać na przykład wizja obrazów w stylu Siemaszki :)
Zdjęcie oczywiście zrobiłem telefonem (iP7) i wyedytowałem w systemowej aplikacji Zdjęcia (Photos).




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdjęcie 38

Zdjęcie 25

Zdjęcie 27