Zdjęcie 45

Zdjęcie z wczoraj, kolejny raz zachód słońca, to w zasadzie jedyne zdjęcie jakie udało mi się zrobić. I to tylko dla tego, że synek nie mógł wysiedzieć w foteliku samochodowym i musieliśmy się zatrzymać na chwilę w podróży. Udało mi się wtedy uchwycić zachodzące słońce, choć jadąc dalej drogą, zachód robił się jeszcze ładniejszy, nabierając coraz bardziej czerwonego odcienia. Niestety nie miałem już możliwości uchwycenia tej czerwieni na niebie. Podróż z dzieckiem rządzi się swoimi prawami. Tak jak napisałem wcześniej to jedyne zdjęcie które udało mi się wczoraj wykonać, więc wyboru za dużego nie miałem, ale skoro choć jedno zdjęcie musi trafić na bloga to trafia i to. Wykonałem je oczywiście telefonem (iP7) a korekcji tradycyjnie dokonałem w Zdjeciach (Photos).


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zdjęcie 38

Zdjęcie 25

Zdjęcie 27